miercuri, 22 iunie 2011

Ellie White in FHM








Si uite interviul:

Pe Elena o ştii de la DJ Project, cu care a cântat din 2003 timp de cinci ani. Apoi, cariera ei muzicală a luat-o pe drumul proiectului solo Ellie White, iar rimul hit a fost « Nu te mai caut », a cărui versiune în limba engleză a fost un succes la nivel european. Cel mai recent single este « Power of Love », odată cu care Ellie White începe şi o campanie online dedicată iubirii. Campania se desfăşoară în perioada 18 mai – 19 iunie şi mai multe detalii despre ea găseşti pe pagina de Facebook a artistei şi pe siteul personal, www.elliewhite.com.
Foto: Dan Comăniciu. Styling: Maria Andrei. Interviu de: Andra Iliaș

Care e cel mai penibil moment cu care te-ai confruntat pe scenă?
La unul din concerte, într-un club, scena nu era bine fixată şi era să cad, dar în afară de asta nu îmi amintesc să fi avut momente penibile sau, cel puţin, nimic notabil care să mă facă să reţin un moment anume.
Eşti o persoană extravagantă?
Nu sunt o persoană extravagantă dar, ca orice femeie, îmi place să fiu cât mai sexy, aşa că îmi cumpăr ţinute ceva mai speciale, lenjerii mai îndrăzneţe, accesorii ieşite din tipar sau pantofi cât mai speciali. De altfel, pantofii sunt slăbiciunea mea; îmi plac pantofii enorm şi am foarte multe perechi. Poate ca aceasta este singura extravaganţă.
Care e cea mai extravaganta chestie pe care ai făcut-o?
Am petrecut un week-end în afara ţării şi am vizitat un SPA exclusivist, unde am făcut tot felul de tratamente speciale şi m-am răsfăţat.
Ce vei face cu banii căştigaţi când vei fi vedetă internaţională?
Cel mai probabil, aceşti bani vor fi investiţi în cariera mea, pentru că trebuie să evoluezi constant ca artist, să vii mereu cu ceva nou, să tinzi tot mai sus, profesional să dovedeşti tot mai multe şi să creşti standardul.
Sunt femei care nu se simt confortabil când primesc un compliment. Tu cum te descurci cu ele? Cu complimentele, nu femeile…
Am încredere în mine, în ceea ce ştiu să fac şi în aspectul meu fizic, îmi cunosc defectele dar şi părţile bune, aşa că nu am nici o problemă în a primi un compliment. Chiar mă bucur să fiu apreciată pentru stilul meu şi pentru ceea ce sunt ca persoană şi artist.
Şi că veni vorba de femei, cum te descurci cu invidia lor?
Nu mă simt invidiată, cred că fiecare femeie are atuurile ei, iar dacă ştie cum să se pună în valoare, nu văd de ce ar simţi invidie pentru altcineva. În general, cele care simt asta, cred că au nevoie de mai multă încredere în forţele proprii, de nimic altceva.
Să trecem la bărbaţi. A fost vreun moment când ai avut impresia că îi înţelegi 100% pe bărbaţi?
Nu cred că avem cum să îi înţelegem pe cei de lângă noi 100%, fie femei, fie bărbaţi. Dar cu siguranţă, în timp… şi dacă găseşti persoana potrivită, iar relaţia devine mai puternică, ajungi să îl cunoşti tot mai mult pe cel de lângă tine. Însă 100%… este greu de spus.
Ce ar trebui să facă un bărbat la prima întlânire ca să te cucerească definitiv? Unde să te ducă?
Eu sunt o persoană foarte romantică, dar în acelaşi timp destul de dificilă când vine vorba de cucerit… Nu e foarte important locul în care mă duce, cât modul în care se poartă, atenţia la lucrurile care îmi plac, la detalii. De obicei nu mă iau după şabloane, ar fi frumos totuşi să mă surprindă cu ceva, să fie spontan şi original. Unul dintre locurile în care mi-ar plăcea să merg la o întâlnire ar fi un restaurant pe malul mării, pe o insulă exotică sau la o plimbare cu caii, pe plaja, la apus.
Cum ai reacţiona dacă unul din prietenii buni ai iubitului tău s-ar da la tine?
Eu cred că prietenii adevăraţi nu ar face asemenea gesturi, însă, daca s-ar întâmpla, i-aş spune iubitului meu ce amic “prietenos” are şi aş încerca să păstrez distanţa.
Cum ai reacţiona dacă ai veni acasă mai devreme şi ţi-ai găsi iubitul probându-ţi lenjeria intima?
Ha, ha, ha, nu m-aş fi gândit niciodată la o astfel de întrebare! Cred că asta este foarte puţin probabil, dar dacă totuşi s-ar întampla, nu m-aş opri din râs câteva minute bune, apoi l-aş invita cu mine la cumpărături… să probeze şi alte modele sau o mărime care să i se potrivească!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu