joi, 31 mai 2012

Ellie White de Paste in Croatia













De PaŞte, Ellie White a susţinut două concerte în oraşele Split şi Trogir, de acesta din urmă rămânând impresionată de frumuseţea lui, inclus în Patrimoniul UNESCO din 1997. Acolo s-a plimbat pe mare la bordul unui vas comercial din secolul al XVI-lea, folosit acum în scop turistic.

"La Trogir este foarte frumos, iar staruri precum Tom Cruise, Gwyneth Paltrow sau Sharon Stone obişnuiesc deseori să îşi petreacă vacanţele aici. În portul din Trogir sunt mii de yahturi şi bărci, iar eu m-am îmbarcat pe corabia Tirana, un vechi vas comercial, pentru o escapadă de câteva ore pe mare. A fost minunat. La Split am vizitat palatul lui Dicoletian, unde am rămas fără cuvinte. Este absolut superb! Aici este o fântână magică, iar tradiţia spune că dacă arunci un ban în fântână şi îţi pui o dorinţă aceasta se îndeplineşte. Acum... rămâne de văzut", a declarat Ellie White.

Cântăreaţa s-a aflat la primele ei concerte susţinute în Croaţia, o ţară superbă în care promite că va reveni curând: "Am fost surprinsă când am primit cereri de concerte de la cluburi din Croaţia. Ştiam că piesele mele sunt difuzate de câteva posturi de radio, însă nu credeam că prind aşa de bine. O să mai revin cât de curând".

Paştele acesta a fost primul pe care artista l-a sărbătorit peste hotare: "A fost puţin ciudat pentru că nu am simţit atmosfera Paştelui. Cei din Croaţia l-au sărbătorit cu o săptămână înainte, astfel că nu am ciocnit ouă roşii şi nici nu am mâncat cozonaci. A fost însă o experienţă frumoasă, în care am combinat concertele cu câteva zile de vacanţă pe care nu le voi uita niciodată."
Autor: I.M.D

Sursa: cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu