luni, 17 ianuarie 2011

Interviu Ellie White pentru Libertatea.ro


"Elena, fosta componentă a trupei DJ Project, a revenit în forţă pe piaţa muzicală. După ce la sfârşitul lui 2009 a lansat piesa "Sweetest kind", artista vă propune să ascultaţi cel mai nou single: "One love". Am profitat de această ocazia pentru a-i lua un interviu Elenei, în cadrul căruia puteţi afla ce a făcut după ce s-a despărţit de DJ Project, care sunt planurile ei muzicale şi cum îşi va petrece vacanţa de vară."

Libertatea.ro: "Ai revenit pe piaţa muzicală după o absenţă destul de lungă. Ce ai făcut în acest timp?"

Elena (Ellie White): "Am muncit foarte mult pe toate planurile, am înregistrat câteva piese, am avut concerte prin ţară şi mi-am pregatit toate cele necesare revenirii pe piaţa muzicală. Într-adevar revenirea a avut loc putin mai tarziu decât am sperat, dar asta nu ma face decât sa fiu mai hotărâtă să merg înainte."

Ti-ai schimbat şi numele de scena in 2009. De ce ai ales Ellie White?

"Am decis că odată cu decizia majoră care am luat-o anul trecut (n.r. - plecarea din trupa DJ Project) să iau totul de la inceput: de aici si White, albul pentru mine reprezintă un nou început , iar Ellie cred ca toată lumea îşi dă seama de unde vine. Acest nou început a insemnat un nume nou, look nou, dar aceeaşi voce."

Al doilea single se numeste One Love, dupa Sweetest kind. Pregateşti si un nou album?

"Lucrăm intens la album, aproape săptămânal înregistrăm piese noi, dar nu vreau să mai dau nici un termen, m-am învăţat minte că nu depinde totul de mine."

Ce planuri ai pentru această vară? În afară de muncă, cum îţi vei petrece timpul liber?

"O să avem câteva concerte pe litoral şi prin ţara, iar după ce se încheie sezonul estival va începe şcoala şi vom fi invitati la balurile de boboci. Totuşi, sper ca spre sfârşitul lui septembrie să reuşesc să plec într-o vacanţă de câteva zile. Probabil că alegem Egipt, Turcia sau Cipru."

Te-ai impacat cu baietii de la DJ Project?

"Nu am de ce sa ma împac cu băieţii, pentru că nu am fost niciodata certată cu ei. Îi respect şi sper ca şi ei să se bucure pentru mine aşa cum şi eu m-am bucurat şi ma bucur pentru ei."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu