joi, 31 mai 2012

Ce a facut,cum a sarbatorit Ellie White de 1 Mai?? Aflati de mai jos...





Ellie White nu a avut timp de gratare si iesit la iarba verde de 1 Mai, artista celebrand ziua prin munca. Ellie a sustinut ieri mai multe concerte si a cantat in fata a peste 5000 de persoane la Zilele Municipiului Beius....
Maratonul concertelor continua, astazi, la Zilele Orasului Reghin, iar apoi la Cluj si la Timisoara.
“Mi-ar fi placut sa ajung si eu la mare de 1 Mai, insa am avut concerte stabilite prin tara. Aseara am cantat la Zilele Orasului Beius in fata a peste 5000 de oameni si a fost un show pe cinste. Saptamana aceasta o sa colind centrul si vestul tarii cu concerte. La mare o sa ajung abia in luna iunie”, declara Ellie White.
Cat despre planurile de vacanta, Ellie spune ca munca de 1 Mai i-a adus suficienti bani in buzunar pentru a-si permite o vacanta luxoasa in Egipt, la Valea Regilor. Cantareata a castigat in jur de 5000 de euro intr-o singura zi.
“Vreau de mult timp sa ajung sa vad Valea Regilor si chiar mi-am propus ca banii castigati de 1 Mai sa-mi plateasca o vacanta de 10 zile prin Egipt. Cel mai probabil vom pleca in toamna. Ma gandesc si la o croaziera pe Nil si la cateva zile de plaja in Sharm el-Sheikh”, mai spune Ellie White.

Sursa: agentiadepresamondena.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu