marți, 15 noiembrie 2011

Debutul lansarii internationale bifat in cariera lui Ellie White





Ellie White a concertat sambata seara intr-unul dintre cele mai faimoase cluburi din orasul italian Torino, artista punctand in acest mod primul sau concert international din momentul lansarii carierei solo. ...

Ellie White a sustinut un recital de 40 de minute in fata a peste 1000 de persoane, romani si italieni, clubul fiind plin pana la refuz. Ellie a revenit de trei ori pe scena pentru bisuri, iar vreme de o ora s-a pozat cu fanii si a dat autografe.

„A fost o atmosfera incredibila la Torino, iar acesta a fost cel mai frumos concert din cariera mea solo. Am inceput show-ul imediat dupa miezul noptii, iar dupa concert am facut fotografii si am semnat autografe mai bine de o ora. Am plecat din club spre dimineata, fericita si increzatoare ca piesele mele prind si in Italia”, spune Ellie White.

„La Torino este o mare comunitate de romani, insa am fost surprinsa sa constat ca jumatate din cei prezenti erau italieni, carora le-a placut show-ul meu”, mai declara Ellie White.

Dupa show-ul de la Torino, Ellie White, insotita de managerul ei, Doru Tinca, si de trupa de dansatori, si-au luat zborul catre insula Siclia, acolo unde artista va canta la doua petreceri private.

„Clipul piesei Power of Love a fost filmat in Sicilia, iar propunerea de a ma intoarce aici pentru doua concerte private a picat cum nu se poate mai bine, pentru ca aveam oricum de gand sa ma intorc aici. O sa am o zi libera intre cele doua concerte, in care voi face o noua expeditie pe vulcanul Etna”, mai povesteste Ellie White.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu