joi, 15 martie 2012

S-a lansat videoclipul super-piesei "Sete De Noi" a indragitei Ellie White

Noul clip al lui Ellie White, "Sete de Noi" poarta semnatura regizorala a lui Alex Ceausu si ii are in rolurile principale pe actorii George Pistereanu si Madalina Enea. George joaca rolul unui "loverboy", care se avanta intr-un joc periculos si le invarte le invarte pe degete pe cele doua femei. Cand acestea afla una de cealalta... incepe scandalul!...


Noul clip al lui Ellie White, la piesa "Sete de Noi", este unul neconventional si a fost filmat in urma cu cateva saptamani in mai multe locatii din Bucuresti. Clipul poarta semnatura regizorului Alex Ceausu si se bucura de invitati de marca: actrita Madalina Anea si celebrul actor George Pistereanu.

George joaca rolul unui barbat curtenitor, care se avanta intr-un joc periculos cu doua femei in acelasi timp. Relatia cu Ellie este una linistita, in vreme ce Madalina este femeia rebela. Cand cele doua afla ca au fost inselate se declanseaza scandalul, iar George ramane singur.

"Nu as accepta niciodata ca partenerul meu sa ma insele. Este o dovada de lipsa de respect si de iubire. Infidelitatea este o dovada a faptului ca sentimentele de iubire sunt alterate. Daca as afla... atunci as pune punct acestei relatii", declara Ellie White in exclusivitate pentru ADPM.

"Se spune despre barbati ca sunt infideli si ca se plictisesc repede de ceea ce au acasa. Eu insa cred ca exista si barbati care au valori morale si sunt capabili sa iubeasca o singura femeie si sa daruiasca totul intr-o relatie", mai spune Ellie White.

"Pentru acest clip am avut onoarea sa lucrez cu George Pistereanu. Este cel mai bun actor al generatiei sale, iar dincolo de asta este o persoana joviala si calda. Ne-am inteles de minune si am legat o frumoasa relatie de prietenie", mai declara Ellie.

"Povestea acestui clip este una actuala, intrucat sunt foarte multe femei care se trezesc in aceasta situatie de a fi inselata. Vreau sa le incurajez pe toate sa mearga mai departe, fara sa le fie teama de singuratate si de viitor. Nu exista viitor langa un barbat care nu stie sa te aprecieze", mai spune Ellie White.

George Piştereanu este invitatul special al noului clip semnat Ellie White, "Sete de Noi", regizat de Alex Ceauşu, fiind astfel prima sa apariţie într-un videoclip muzical.

"Colaborarea cu Ellie White este o premieră pentru mine. Mi-a făcut plăcere să o cunosc pe Ellie, un artist de elită din piaţa muzicală românească şi cu un potenţial enorm pe pieţele internaţionale", spune George Piştereanu.

La rândul său, Ellie White a povestit pentru Pro Tv Magazin de ce l-a ales pe tânărul actor ca protagonist în videoclipul său. "Scenariul este unul mai elaborat, are în centru o poveste de dragoste şi aveam nevoie de doi actori pentru a juca aceste roluri. Cum George Piştereanu este cel mai talentat actor al noii generaţii, i-am sugerat managerului meu să îl contacteze. În cele din urmă ne-am cunoscut, ne-am plăcut şii am decis să colaborăm pentru videoclipul piesei "Sete de Noi". Mi-ar plăcea un clip alături de Kevin Costner. Este idolul meu de când l-am văzut în The Bodyguard."

Peste 20 de ore de filmări, cinci locaţii, 30 de costume în valoare de 20.000 de euro şii o echipă de aproape 70 de persoane. Aşa s-ar putea descrie, în cifre, agitaţia de pe platourile de filmare.

Piesa "Sete de Noi" se bucură de mare succes, ajungând pe locul doi în topul celor mai difuzate piese româneşti pe radiouri. În paralel, cariera internaţională a lui Ellie White se află în plină ascensiune, piesele ei fiind ascultate acum în Italia, Spania sau Rusia.

Sursa:agentiadepresamondena.com si protvmagazin.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu