miercuri, 29 februarie 2012

Dar si ea,Ellie White insasi a primit un cadou foarte frumos cu ocazia zilei sale de nastere

Afla de mai jos ce!! :)


Ellie White si-a sarbatorit ieri ziua de nastere, iar petrecerea a inceput inca de dimineata, in studioul Radio Zu, acolo unde Ellie a cantat live cateva piese. Primul cadou l-a primit inca de la miezul noptii, insa cel mai frumos cadou a fost un telefon venit din Spania, cu vesti excelente pe plan profesional....

Ellie White si-a sarbatorit ieri ziua de nastere, insa petrecerea cu invitati este programata pentru astazi seara, incepand cu ora 19:30, la Grand Cinema Digiplex din Baneasa Shopping City.

"Primul cadou l-am primit inca de la miezul noptii: un ghiveci cu niste flori absolut superbe. De dimineata am fost invitata in studio la Radio Zu, iar ulterior am primit un telefon tocmai din Spania care confirma doua concerte acolo in vara acestui an. Ce isi poate dori un artist mai mult, de ziua lui? Piesa mea
"Power Of Love" se difuzeaza pe mai multe posturi de radio din Spania, iar acest lucru ma bucura si ma face sa muncesc si mai mult pentru a ajunge acolo unde imi doresc", declara Ellie White.

"Cea mai inedita aniversare a fost o petrecere surpriza, in urma cu trei ani. Tin minte ca nu aveam chef de nimic in ziua aceea, iar Doru m-a scos sa luam cina la un restaurant. In drum ne-am oprit la o cabana din Bran, iar in momentul in care am intrat peste 30 de prieteni au inceput sa imi cante . M-am speriat la inceput, chiar nu ma asteptam. A fost o surpriza foarte placuta", declara Ellie White.

Petrecerea aniversara a lui Ellie White va fi organizata astazi seara, de la ora 19:30, la Grand Cinema Digiplex din Baneasa Shopping City, iar invitatul special este actorul George Pistereanu. George apare in cel mai nou clip al lui Ellie, "Sete de Noi", clip ce urmeaza a fi lansat in curand,chiar si videoclipul in doua variante pentru ambele versiuni.Nice job,Ellie White!! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu