miercuri, 21 septembrie 2011

Ellie White si-a anulat vacanta din cauza concertelor



Ellie White si logodnicul ei, Doru Tinca, planuiau sa plece intr-o vacanta romantica in Sicilia la sfarsitul lunii septembrie, insa artista a fost nevoita sa-si amane planurile.

De "vina" sunt concertele pe care Ellie le are programate, in ultima perioada agenda artistei aglomerandu-se foarte mult odata ce piesa "Power of Love" a intrat in topuri.

"Voiam sa revin in vacanta in Sicilia, insula unde am filmat clipul piesei "Power of Love", chiar in aceasta luna. Ne rezervaseram biletele de avion si trebuia sa gasim doar hotelul, cand am hotarat sa anulez vacanta. In perioada urmatoare am de onorat 12 concerte, iar nimic nu ma bucura mai tare decat sa fiu pe scena", a declarat Ellie White pentru CANCAN.ro.


Astfel, Ellie si Doru si-au amanat vacanta pentru luna ianuarie, intrucat agenda artistei se anunta incarcata pana la finalul anului.


"Asta nu inseamna ca ma plang... Doamne, fereste! Sunt bucuroasa ca am revenit in forta si ca proiectul meu solo se bucura de mare sucess. O sa iau vacanta la iarna, iar pana atunci o sa onorez toate angajamentele",
mai spune Ellie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu