miercuri, 13 iulie 2011

Interviu Ellie White pentru devoratormonden.ro


Ellie White fosta solista de la Dj Project, este o aparitie noua si fresh, dar o voce veche in industria muzicala romaneasca.Artista a lansat mai multe melodii extrem de apreciate, printre care “Nu te mai caut/Love again”, care este licentiata in 11 tari.Cea mai noua piesa “Power of Love” este extrem de buna si curand va filma un videoclip.Dar mai multe va lasam pe voi sa aflati din interviul de mai jos cu Ellie White in exclusivitate pentru devoratormonden.ro Enjoy!!!
1. Buna Ellie White!Cum ti-ai inceput cariera muzicala si cum ti-ai dat seama ca vrei sa ai o cariera in showbiz?
ELLIE WHITE: Cred ca cel mai important lucru in primul rand este ca imi place ceea ce fac, muzica este o parte semnificativa a vietii mele, nu ma vad facand altceva si ma bucur ca mama mi-a descoperit acest talent si mi-a indreptat pasii spre acest drum. Practic, inca din primii ani de scoala am studiat vioara si pianul, insa pe la 15 ani am inceput sa iau lectii de canto la scoala populara de arta. Am inceput sa particip la festivaluri si concursuri de muzica si astfel, cu fiecare an, am ajuns tot mai aproape de visul meu de a avea o cariera in muzica. In 2005 a inceput colaborarea cu DJ Project, multe hituri, concerte, premii, fani, succes, o perioada extraordinara din cariera mea, in care am invatat mult, am crescut profesional si am ajuns tot mai aproape de ceea ce imi doream de la mine ca artist, astfel ca, sfarsitul anului 2010, a adus primul meu single din cariera solo, proiectul Ellie White si care a marcat pentru mine, un nou inceput, plin de provocari.
2. Cum i-ai cunoscut pe baietii de la Dj Project si cum ai inceput sa colaborezi cu ei?
ELLIE WHITE: In 2005 ei aveau nevoie de o voce pentru trupa si cautau pe cineva care sa se alature proiectului si se pare ca am fost omul potrivit la locul potrivit. Asa a inceput colaborarea mea cu DJ Project, 5 ani frumosi, plini de succese, hituri, concerte multe, premii, realizari, o perioada plina din cariera mea si in care m-am dezvoltat si m-am descoperit ca artist.
3. De ce ati intrerupt colaborarea si de ce ai optat pentru o cariera solo?
ELLIE WHITE: In viata fiecarui artist vin momente in care trebuie luate decizii privind modul in care vor continua lucrurile, drumul pe care trebuie sa mearga. Eu am simtit ca a venit momentul in care ma pot descurca singura si ca imi pot incerca norocul intr-o cariera solo, un proiect care sa ma reprezinte 100% si in care sa fiu eu. Asa a aparut Ellie White si ma bucur ca e un proiect care creste tot mai mult si mai frumos, multumita echipei mele, managerului meu, Doru Tinca, baietilor de la Play & Win, lui Laurentiu Duta si bineinteles, casei de discuri Roton.
4. Primul tau single “Love Again” / “Nu te mai caut” se bucura de succes dincolo de granitele tari (Rusia, Polonia, Ucraina, Belarus etc.).Cum ai primit aceasta veste si cum te-ai simtit?Ai primit multe oferte de concerte de afara?
ELLIE WHITE: Bineinteles ca este o veste minunata care m-a bucurat foarte mult, mai ales ca unul dintre visurile mele mari este sa am o cariera internationala, cu concerte in afara Romaniei. Astept si ofertele de concert
5. Ai lansat recent o piesa de dragoste “Power of Love”, cel de-al doilea single din cariera ta. Poti sa imi spui mai multe despre acest single?Cine l-a compus, cu cine ai lucrat la piesa si ce mesaj are?
ELLIE WHITE: Power of Love este o piesa sensibila, despre dragoste, in stilul in care Ellie White si-a obsinuit deja fanii. Este o melodie compusa de Laurentiu Duta caruia ii multumesc pentru incredere si pentru colaborare. Deja se aude la radiouri in Romania, iar saptamana viitoare voi filma si videoclipul care va fi regizat de Alex Ceausu. Va fi inedit si abia astept sa aiba loc filmarile.
Acestei piese i-am dedicat o luna intreaga de iubire pe pagina de Facebook Ellie White cu premii multe si frumoase: vacanta in Grecia, la Venetia, sedinta foto profesionista cu fotograful meu, Dan Comaniciu, acces la filmarile de la Power of Love, precum si premii zilnice constand in CD-uri promo “Power of Love” si tablouri cu autograf.
6. Care sunt prioritatile tale in acest moment, din punct de vedere profesional?
ELLIE WHITE: Urmeaza sa filmam clipul la Power of Love si imi doresc sa fie special si sa fie pe gustul publicului. Ma asteapta o vara plina de concerte la mare, dar si in tara, pregatesc show-urile si ma antrenez cu dansatoarele si coregraful meu de cateva ori pe saptamana. Vor arata mult mai bine show-urile si imi propun ca pe masura ce trece timpul, calitatea lor sa evolueze continuu. Pregatesc noi piese alaturi de baietii de la Play & Win dar si cu Gabi Huiban. Plus multe surprize
7. Cum te-ai descrie, ca artista, in cateva cuvinte?
ELLIE WHITE: Sensibila, creativa, pasionata de muzica si de tot ce e frumos si de calitate.
8. Ce nu stiu fanii tai despre tine si ai vrea sa afle?
ELLIE WHITE: Nu stiu cati dintre fanii mei stiu ca eu compun poezii, scriu versuri pentru unele melodii si imi place mult sa pictez, ma relaxeaza
9. Cum te distrai in adolescenta si cum te distrezi acum?
ELLIE WHITE: Pe masura ce trece timpul si cresti, se schimba si modul in care te distrezi. Acum merg la evenimentele la care sunt invitata, la film cu prietenii. Data fiind meseria mea, gasesc mule motive de distractie: la sala cand ma pregatesc de show-uri, la concertele mele, intalnirile cu fanii.
10. Cum erai in copilarie?Povesteste-ne mai multe nazdravanii facute de tine, si de care iti aduci aminte cu drag si in ziua de azi?
ELLIE WHITE: Nu pot sa spun ca am fost un copil foarte nazdravan si nici nu prea aveam timp de asa ceva, avand in vedere ca am studiat muzica in copilarie si aveam destul de multe activitati.
11. Faci parte din noua generatie de soliste.Crezi ca un ajutor important in promovarea de afara reprezinta internetul?Folosesti conturile de pe retelele de socializare (Facebook, Twitter, site etc.)?
ELLIE WHITE: Pentru mine este foarte important sa fiu aproape de fanii mei, de aceea comunic pe cat de des pot cu ei pe Facebook, pe Twitter si pe blog-ul meu, www.elliewhite.com, scriu articole acolo, ei comenteaza, eu le raspund. Multi imi scriu feedback-urile lor pe YouTube pentru piese sau aparitiile mele TV, interviuri. Ma bucur ca am aceasta ocazie sa interactionez des cu fanii, stiu ca si ei de bucura ca le sunt aproape, asa ca de fiecare data cand am putin ragaz, sunt acolo pentru ei, le scriu si le raspund la intrebari.
12. www.devoratormonden.ro abia a luat nastere, ce ne doresti de inceput de drum?
ELLIE WHITE: Va doresc succes in acest proiect, interviuri frumoase, stiri pozitive si sa sustineti intotdeauna muzica de calitate!
13. Ce mesaj ai pentru fanii tai si cititori devoratormonden.ro?
ELLIE WHITE: Fanilor DM.ro le doresc sa fie aproape de voi, echipa DM.ro, si le doresc sa simta in fiecare zi puterea iubirii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu