luni, 17 ianuarie 2011

Unul dintre primele interviuri Ellie White

Ellie White: "In spatele usilor inchise este cu totul altceva"

Ellie White, fosta solista de la DJ Project" a stat de vorba cu echipa Apropo.ro despre conflictul dintre ea si fostul impresar, Emil Burloi.

Ellie White, pe numele ei - Elena Baltagan, se pregateste intens pentru relansarea ei in industria muzicala.

Aflata pe cont propriu, Ellie White se arata increzatoare in propriile forte si in echipa care o manageriaza, in ciuda incercarilor fostului manager, Emil Burloi, de a o impiedica sa se bucura de cariera solo.

In urma cu o saptamana, artista si-a lansat primul single, "One Love", la care a lucrat impreuna cu Vanotek, Sorin de la Crush, Angelika Vee si Ellie White. Textul apartine Angelicai Vasilcov si va beneficia de un videoclip in cateva saptamani.

Va lasam in continuare sa ascultati prima piesa semnata Ellie White si sa cititi interviul acordat de aceasta pentru Apropo.ro.

Apropo: Cu numai 2 zile inainte de Romanian Music Awards ai fost exclusa de la festivitate. Ce s-a intamplat?

Ellie White: In presa s-a spus ca excluderea mea ar fi fost din cauza faptului ca nu am trimis materialul discografic pe care urma sa il interpretez. Eu am alte informatii, cum ca cineva ar fi fost foarte deranjat de prezenta mea acolo... RMA este si a fost un spectacol deosebit si mi-as fi dorit sa particip atat pentru fanii de la Craiova cat si pentru cei din tara. Exista insa si anul viitor...

Apropo: Pana cand crezi ca o sa dureze conflictul dintre tine si fostul tau manager, Emil Burloi? Iti va afecta intreaga cariera de acum inainte?

Ellie: Eu nu am conflicte cu nimeni din industria muzicala, cu multi dintre artisti chiar mi-as dori colaborari, insa se pare ca nu au primit "unda verde". Legat de Emil Burloi, discutiile mele cu el au incetat din octombrie 2009, insa se pare ca in "spatele usilor inchise" este cu totul altceva. Eu nu-mi doresc altceva decat sa reusesc sa incep cariera solo pentru care muncesc in prezent si sper sa pot face asta fara piedici, intrigi si razbunari fara rost.

Apropo: Giulia, cea care te-a inlocuit in trupa, a inceput sa se planga si ea de colegii de la DJ Project. Te asteptai ca istoria sa se repete?

Ellie: Sa stii ca m-a mai intrebat cineva asta, dar nu ma prea intereseaza subiectul. Fiecare stie mai bine ce are de facut si care sunt pasii care trebuie sa ii faca in viata. Giulia este chiar ok si sunt sigura ca stie ce este cel mai bun lucru pentru ea. Totusi, stii zicala cu lupul ? (n.r.: rade).

Apropo: Este ceva ce regreti din perioada DJ Project?

Ellie: Nu. A fost o perioada cu bune si cu rele din care am invatat multe. Singurul lucru pe care il regret este faptul ca, in 5 ani nu am reusit sa fim o echipa in adevaratul sens al cuvantului, cu exceptia catorva momente.

Apropo: Te pregatesti de o revenire pe piata muzicala. Ce surprize le pregatesti fanilor?

Ellie: Lucrez de aproape un an la album care este aproape gata si, de curand, a fost lansata si piesa care trebuia sa aiba lansarea la RMA.

Apropo: In ce formula vei canta sub numele "Ellie White"?

Ellie: Echipa este formata din Dj, Mc, dansatori si/sau dansatoare, in functie de evenimentul la care luam parte, si eu.

Apropo: Cine te ajuta si te sustine in cariera muzicala?

Ellie: Sunt o norocoasa, am parte de o echipa extraordinara, cu oameni profesionisti care lucreaza pentru a ridica proiectul "Ellie White" la nivelul la care merita. Pe partea de productie muzicala, desi mi s-au inchis multe usi (nu iti mai spun cauzele), lucrez cu mai multi oameni foarte talentati si suntem tot timpul in cautare de idei noi cu care speram sa aducem ceva nou. Insa este o munca grea, suntem la inceput cu proiectul si suntem constienti ca trebuie multa munca si iarasi munca pentru a face ceva de calitate. Am incredere ca vom reusi sa facem ceva deosebit si in cel mai scurt timp proiectul va lua aripi. Pe partea de styling lucrez cu Maria Andrei care este o persoana absolut minunata si o profesionista desavarsita si o prietena foarte buna, Dana Tanase cu care lucrez la Brasv si care este un designer extrem de talentat. Noua mea casa de discuri, Roton este un sprijin de nadejde, niste oameni profesionisti si in primul rand niste prieteni, cu care sper sa reusim ceva extraordinar, iar omul care pot sa spun ca a facut totul posibil este managerul meu Doru Tinca, cel care m-a ajutat sa am incredere in mine si in proiectul "Ellie White".

Apropo: Care sunt artistii pe care ii apreciezi si consideri ca merita atentia si respectul presei?

Ellie: Eu apreciez muzica buna si pe cei care isi doresc sa faca ceva in muzica. Sunt sigura ca presa stie mai bine ce artist merita atentia si respectul sau. Ma bucur doar ca ma numar si eu printre artistii care sa merite atentia presei.

Apropo: Lasand deoparte problemele din viata profesionala, te consideri o femeie implinita din punct de vedere sentimental?

Ellie: Am alaturi de mine un om care ma sustine in tot ce fac, ma ajuta in carierea si ma iubeste in viata particulara. Cred ca pot sa spun ca sunt o femeie fericita si implinita. Astept sa am parte de lansarea care mi-o doresc pe plan profesional si apoi, promit ca va invitam la nunta!

Apropo: Un mesaj pentru fanii care citesc Apropo.ro.

Ellie: Sper sa va placa "One Love", este o piesa dedicata tuturor fanilor mei carora le multumesc pentru sprijinul si rabdarea de care au dat dovada! Va astept sa cititi noutati despre mine pe www.apropo.ro si pe blogul meu www.elliewhite.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu